Top Ad unit 728 × 90

រូបវិទ្យា និងខ្នាត




ទំហំរូបវិទ្យាគ្រឹះទាំង៣មាន ប្រវែង ម៉ាស និង រយះពេល​ ដែលប្រពន្ធ័ខ្នាតអន្តរជាតិរបស់​វាគឺ ម៉ែត Description: (m)គីឡូក្រាម Description: (kg) និង វិនាទី Description: (s) ។ បុព្វបទដែលបង្ហាញពីស្វ័គុណនៃដប់ក៏ត្រូវគេប្រើជាមួយទំហំទាំងបីនេះដែរ។
ដង់ស៊ីតេ (ឬម៉ាសមាឌ) នៃសារធាតុមួយគឺជាតម្លៃនៃម៉ាសរបស់វាក្នុងមួយខ្នាតមាឌ។ សារធាតុផ្សេងគ្នាមានដង់ស៊ីតេខុសគ្នា ដោយសារតែភាពខុសគ្នានៃម៉ាស​អាតូមនិ​ងការ​តម្រៀបអាតូម។
គោលការណ៏ក្នុងការវិភាគទៅលើវិមាត្រមានឥទ្ធិពលណាស់លើការគណនាលំហាត់រូបវិទ្យា។ វិមាត្រអាចចាត់ទុកថាជាទំហំពីជគណិតមួយ។ ដោយប្រប្រាស់ការស្មាន និងការ​គណនាតម្លៃលេខប្រហែល អ្នកនឹងអាចដឹងចម្លើយប្រហែលរបស់​លំហាត់មួយ​នៅពេល​ដែលមិនមានពត័មានគ្រប់គ្រាន់ដើម្បីឲ្យយើងរកចម្លើយពិតប្រកាដបាន។
នៅពេលដែលអ្នករកបានលទ្ធផលពីការវាស់វែងជាច្រើននោះ លទ្ធផលទាំងនោះ​ត្រូវមាន​ភាពច្បាស់លាស់របស់វា។ អ្នកគួរតែប្រាប់លទ្ធផលដោយប្រើប្រាស់តូលេខមានន័យ។ នៅពេលធ្វើប្រមាណវិធីគុណ ឬចែក លទ្ធផលត្រូវយកលេខមានន័យទៅតាមតួលេ​ខ​មាន​ន័យ​ដែលតិចជាង​គេនៃតួគុណឬចែកនោះ។ នៅពេលធ្វើប្រមាណវិធីបូកឬដក លេខ​ក្រោយក្បៀសនៃលទ្ធផលត្រូវយកតាមលេខក្រោយក្បៀសនៃតួបូកឬដកតិចជាងគេ។
បានចុះផ្សាយក្នុង រូបវិទ្យាកំរិតវិទ្យាល័យ
1. ប្រអប់តូចមួយស្ថិតនៅស្ងៀមលើកម្រាលនៅផ្នែកខាងមុខនៃឡានប្រអប់មួយ(Boxcar)ដែលមានប្រវែង L ។ មេគុណកកិតសីនេទិចរវាងឡាន និងប្រអប់គឺ k ។ ឡាននោះចេញពីភាពនៅស្ងៀម រហូតមានសំទុះ a ។ ប្រអប់នោះរអិលតាមទិសដេក រហូតដល់ផ្នែកខាងក្រោយនៃឡាន។ នៅខណះនោះ គណនាល្បឿនរបស់ប្រអប់ ៖
ក) ធៀបឡាន
ខ) ធៀបផែនដី
2. គណនាកម្លាំងដែលត្រូវការដើម្បីទាញកូនបាល់ទង់ដែងមួយដែលមានកាំ 2.00cm ឡើងលើឆ្លងកាត់អ.ធរាវមួយដោយល្បឿនថេរ 9.00cm/s។ ដោយយកកម្លាំងទប់ (Drag Force) សមាមាត្រនឺងល្បឿន និងមានមេគុណសមាមាត្រ 0.950kg/s។ គេមិនគិតពីកម្លាំងដំណោល (the buoyant force)
3. នំ Pizza មួយអាចចាត់ទុកថាជាថាសស្តើងស្មើសាច់មួយដែលមានកាំ R និងម៉ាស m។ ចំនែកមួយនៃនំ Pizza ដែលមានមុំ 20° ត្រូវបានគេកាត់យកទៅញុាំ។ ចំនែកមួយនេះមានរាងស្ទើរតែជាត្រីកោណ។ តើគេត្រូវទ្រចំនែកនៅសល់នៃនំ Pizza ដែលមិនទាន់បានញុាំត្រង់ចំនុចណាដើម្បីឲ្យវាមានលំនឹង?
4. គេចាក់ក្នុងបរិមាណម៉ាសស្មើគ្នាបារតនិងទឹកនៅក្នុងផើងស៊ីឡាំងមួយ។កម្ពស់សរុបនៃស្រទាប់វត្ថុរាវទាំងពីរស្មើ ២៩.២ស.ម ។ គណនាសម្ពាធនៃវត្ថុរាវនៅត្រង់បាតផើង?
5. តើគេអាចបង្កើតជនិតា រឺម៉ូទ័រអគ្គិសនី មួយដោយយកផលរបស់វា ដើរតួជាថាមពលសំរាប់ឲ្យជនិតា រឺម៉ូទ័រនោះដំណើរការបានដោយឲ្យផលស្មើដើមវិញបានដែរអត់? ឧទារណ៍ថា តើគេអាចបង្កើតម៉ាស៊ីនភ្លើងមួយ ដែលឲ្យផលមេកានិច, រួចយកផលមេកានិចនោះទៅបង្វិលរ៉ូទ័ររបស់ម៉ាស៊ីនភ្លើងនោះ ដោយឲ្យវាវិលនិងបង្កើតបានជាផលមេកានិចស្មើដើមរឺទេ?? ហេតុអ្វី ចូរពន្យល់។
6. ខ្សែចម្លងត្រង់វែងពីរស្របគ្នាស្ថិតក្នងចម្ងាយពីគ្នា5cm និងឆ្លងកាត់ដោយចរន្តអគ្គីសនីអាំងតង់ស៊ីតេ10A និង 20A ។ គណនាកម្មន្តប្រវែងដែលត្រូវបំពេញ ដើម្បីបង្កើនចម្ងាយ10cm បើសិនជាទិសដៅចរន្តក្នុងខ្សែទាំងពីរដូចគ្នាគេឲ្យln2=0.7
7. គេមានផើងទឹកពីរប៉ុនគ្នា មួយមានទឹកក្តៅ មួយទៀតមានទឹកត្រជាក់ ។ បើគេចាក់ទឹកទាំង២ផើងចូលគ្នា តើគេត្រូវចាក់ពីផើងក្តៅទៅផើងត្រជាក់ ឬពីផើងត្រជាក់ទៅផើងក្តៅ ដើម្បីឲ្យបានល្បាយទឹកដែលត្រជាក់ជាងគេ បើល្បាយទឹកមិនពេញផើងទេ?
ទាំងនេះជាលំហាត់ខ្លះៗពីសមាជិកក្រុម Physics Democracy
បានចុះផ្សាយក្នុង រូបវិទ្យាកំរិតវិទ្យាល័យ
1. បង្ហាញថាផ្ចិតម៉ាសរបស់ប្រពន្ធ័ផែនដី-ព្រះអាទិត្យ ស្ថិតនៅខាងក្នុងព្រះអាទិត្យ។ (ម៉ាសព្រះអាទិត្យ Description: {M_0} = 2 \times {10^{30}}kg  , ម៉ាសផែនដី Description: {M_e} = 6 \times {10^{24}}kg , កាំព្រអាទិត្យ Description: {R_0} = 7 \times {10^8}m  និងចម្ងាយពីផែនដីទៅព្រះអាទិត្យ Description: {d_e} = 1.5 \times {10^{11}}m 
2. ដងវាយតឺនីសមានកងជារង្វង់ដែលមានកាំ Description: r ប្រហែល  និងម៉ាស Description: {m_1} ភ្ជាប់ទៅនឹងដងដែលមានប្រវែង Description: l និងមានម៉ាស Description: {m_2} ។ សន្មតថា Description: r = \frac{l}{2} ហើយ Description: {m_1} = {m_2} = m។ រកផ្ចិតម៉ាសរបស់ប្រដាប់វាយតឺនីស។
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_1
3. ដុំម៉ាសមួយត្រូវបានដាក់នៅលើប្លង់ទេមួយដែលបង្តើតបានមុំ θ=60° ជាមួយផ្ទៃដេក។ មេគុណកកិតស្តាទិច Description: {\mu _s} = 0.6 ។ គូសបញ្ជាក់នូវកម្លាំងទាំងអស់ដែលមានអំពើលើដុំម៉ាស និងគណនាអាំងតង់ស៊ីតេកម្លាំងទាំងនោះ។
4. ស្វ៊ែរស្មើសាច់មួយមានម៉ាស Description: m និងកាំ Description: r ត្រូវគេចងភ្ជាប់ទៅនឹងជញ្ជាំងរលោងដោយខ្សែមួយ។ ខ្សែត្រូវចងជាប់នឹងផ្ចិតរបស់ស្វ៊ែរ។ ខ្សែចងនៅកម្ពស់Description: h = \sqrt 3 r ពីលើចំណុចដែលខ្សែត្រូវភ្ជាប់​ទៅនិងស្វ៊ែរ។ គណនាតំណឹងខ្សែ និងកម្លាំងដែលបាល់ធ្វើទៅលើជញ្ជាំង។ ប្រសិនបើជញ្ញាំងនោះគ្រើម ហើយមានមេគុណកកិតស្តាទិច  Description: {\mu _s}សួរថាតើកម្លាំងទាំងនោះកើនឡើងឬថយចុះ?
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_1 - ចម្លង
5. ដំបងស្មើសាច់មួយមានម៉ាស Description: m ដែលអាចវិលដោយសេរីជុំវិញអក្ស័ដេក ដោយមានចុងម្ខាងភ្ជាប់​កម្រាល​ត្រង់ចំណុច Description: O ។ គេទ្រវាបានមុំ α=45° ជាមួយអក្ស័ដេក ហើយចុងម្ខាងទៀតភ្ជាប់នឹងខ្សែដែលផ្គុំបានមុំ β=15° ជាមួយអក្ស័ឈរ។ រីឯចុងខ្សែម្ខាងទៀតភ្ជាប់នឹងដុំម៉ាសមួយមានម៉ាស Description: M ឆ្លងកាត់ដោយរ៉ក (មើល​រូប)។ រកម៉ាស Description: M ជាអនុគមន៍នៃ Description: m ប្រសិនបើប្រពន្ធ័ស្ថិតក្នុងស្ថានភាពលំនឹង។ កំណត់ទិសដៅ និងតម្លៃនៃកម្លាំង Description: P មួយដែលបញ្ចេញដោយកម្រាល Description: O ។ (យកចម្លើយជាអនុគមន៍នៃ Description: m និង Description: g )
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_2 - ចម្លង
6. ទ្វាររាងចតុកោណកែងមួយមានម៉ាស Description: M មានទទឹង Description: w  និងកម្ពស់Description: h = 3wទ្រដោយត្រចៀកទ្វារពីរ​ស្ថិត​នៅ​ចម្ងាយ Description: d = \frac{w}{4} ពីផ្នែកគែមខាងលើ និងខាងចុង។ ប្រសិនបើត្រចៀកទ្វារទាំងពីរនោះត្រូវដាក់ដើម្បី​ឲ្យ​អាច​ទ្រទម្ងន់ទ្វារទាំងមូល គណនាកម្លាំង (ជាអនុគនម៍នៃ Description: Mg ) ដែលត្រចៀកទ្វារបញ្ចេញលើទ្វារ។
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_2
7. ស៊ីឡាំងស្មើសាច់មួយកាំ Description: r មានបាតដាក់លើប្លង់ទេមួយដែលមានមុំ Description: \theta   ធៀបអក្ស័ដេក។ មេគុណកកិត​ស្តាទិចគឺ Description: {\mu _s} ។ គណនាកម្ពស់អតិបរមា latex h$ របស់ស៊ីឡាំងធ្វើឲ្យវា​ក្រឡាប់ចុះ​ដោយមិនរអិល។
8. គេមានបំពង់បឺតមួយប្រវែង Description: l ។ គេយកបំពង់នេះទៅដាក់ក្នុងចានរលោងរាង​ពាក់កណ្តាលរង្វង់មួយ​ដែលមានកាំ Description: R ហើយចាននេះស្ថិតនៅលើតុ។ គណនាទីតាំងលំនឹងរបស់បំពង់បឺត ក្នុងករណី:
·         $latex $l < 2R$
·         Description: l > 2R , ដោយសន្មតថាបំពង់មិនធ្លាក់ចេញពីចាន។
9. កម្លាំងតាមទិសឈរមួយDescription: F = 0.2N មានអំពើលើធ្មេញមួយដូចក្នុងរូប។ គណនាកម្លាំង Description: F_1 , Description: F_2 ប្រសិនបើDescription: {l_1} = 1.5cm , Description: l_2=2cm
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_3 - ចម្លង
10. កំណាត់ឈើស្មើសាច់មួយមានម៉ាស Description: m ត្រូវបានដាក់ដូចរូប។ រកទំនាក់ទំនងរវាងមុំ Description: {\theta _1}\& {\theta _2}
Description: ស្តាទិច - ចម្លង_Page_3
បានចុះផ្សាយក្នុង រូបវិទ្យាកំរិតវិទ្យាល័យ
ចំពោះប្រមាណវិធីបូក ឬដក៖ 
លទ្ធផលត្រូវរក្សាទុកនូវចំនួនតួលេខឲ្យស្មើនឹងចំនួនតួលេខនៃតំលៃ (យកមកធ្វើប្រមាណវិធីនេះ) ដែលមាន ចំនួនតិចជាងគេក្នុងផ្នែកទសភាគ (មានន័យថាចំនួនក្រោយក្បៀស)។
ចំពោះប្រមាណវិធីគុណ ឬចែក៖
លទ្ធផលត្រូវរក្សាទុកនូវចំនួនតួលេខមានន័យឲ្យស្មើនឹងចំនួនតួលេខនៃតំលៃ ដែលមានចំនួនតួលេខតិច ជាងគេ។
ខាងក្រោមនេះគឺជាក្បួនសំរាប់កំណត់តំលៃប្រហែលនៅពេលគណនា:
1.       ប្រសិនបើលេខខ្ទង់ទី 1 ដែលត្រូវកាត់ចេញមានតំលៃតូចជាង 5 នោះទុកលេខពីមុខវាទាំងឡាយ ដដែល។
2.       ប្រសិនបើលេខខ្ទង់ទី 1 ដែលត្រូវកាត់ចេញមានតំលៃធំជាង ឬស្មើ 5 នោះបូកមួយថែមលើលេខ ដែលនៅពីមុខខ្ទង់ទី 1 នោះ។
ឧទាហណ៍១
1.        (ព្រោះយកតាមចំនួនទសភាគនៃលេខ 23.1 ដែល តូចជាងគេ)
2.       Description: {\text{157 }}-{\text{ 5}}.{\text{5 }} = {\text{ 151}}.{\text{5 }} = {\text{ }}\boxed{{\text{152}}} (ព្រោះយកតាមលេខ 157 ដែលគ្មានចំនួនទសភាគ)
3.        (លេខមានន័យចំនួនពីរខ្ទង់ព្រោះយកតាមចំនួនតួនៃលេខមានន័យរបស់ 2.4m)
4.        (លេខមានន័យចំនួនបីខ្ទង់ព្រោះយកតាមចំនួនតួនៃលេខមានន័យរបស់ 0.125s)
ឧទាហណ៍២
ថាមពលស្ងៀម (Rest Energy) នៃវត្ថុមួយដែលមានម៉ាស m ផ្តល់ដោយសមីការអាញស្តាញ Description: {\text{E}} = {\text{m}}{{\text{c}}^2}ដែល c ជាល្បឿនពន្លឺក្នុងសុញ្ញាកាសស្មើនឹង 299792458m/s
ចូររក E ចំពោះម៉ាសអេឡិចត្រុង Description: m = 9.11 \times {10^{31}}kg ។ (ពេលនេះលេខមានន័យរបស់វាមានចំនួនបីខ្ទង់)
ចំលើយ
យើងបាន
Description: E = (9.11 \times {10^{31}}){(2.99792458 \times {10^8})^2} = 8.187659678 \times {10^{14}}kg.{m^2}{s^2}
ដោយសារតែ m មានលេខមានន័ចំនួនបីខ្ទង់នោះយើងត្រុវតែរកតំលៃប្រហែលនៃ E ចំនួនបីខ្ទង់ដែរ។
ដូច្នេះ Description: E = 8.19 \times {10^{ - 14}}kg.{m^2}{s^2} = 8.19 \times {10^{ - 14}}J
______________________________________________________________________________
*ដកស្រង់ចេញពីសៀវភៅ រូបវិទ្យាថ្នាក់សកលវិទ្យាល័យ មេកានិច (មេរៀន សំនួរ លំហាត់ ចម្លើយ) ភាគ១
លំហាត់
1.       ដោយគិតលើលេខមានន័យ តើផលគុណ Description: {\text{2}}.0{\text{79}} \times {\text{1}}{0^2}{\text{m}} ជាមួយនឹង Description: {0.07210^{ - 1}}ស្មើប៉ុន្មាន?
2.       ចូរធ្វើប្រមាណវិធីនៃ Description: 9.2 \times {10^3}s + 8.3 \times {10^4}s + 0.008 \times {10^6}s 
បានចុះផ្សាយក្នុង រូបវិទ្យាកំរិតវិទ្យាល័យ
សមីការឧស្ម័នបរិសុទ្ធសំដែងដោយ៖
Description: \boxed{PV = nRT}
·         P សម្ពាធឧស្ម័ន (Pa)
·         V មាឌឧស្ម័ន
·         R ថេរសកលនៃឧស្ម័នបរិសុទ្ធ Description: R = 8.31J/molK
·         n ជាចំនួន mol
·         T សីតុណ្ហាព (K)
របៀបរកចំនួន mol
Description: \boxed{n = \frac{N}{{{N_A}}}}
Description: \boxed{n = \frac{m}{M}}
Description: \boxed{n = \frac{{{V_0}}}{{22.4\ell }}}
·         N ចំនួនម៉ូលេគុលសរុប
·         Description: {{N_A}} ចំនួនអាវ៉ូកាដ្រូ ( Description: {N_A} = 6.023 \times {10^{23}} ម៉ូលេគុល/mol )
·         m ម៉ាសសរុប
·         M ម៉ាស mol
·         Description: {V_0} មាឌឧស្ម័ននៅលក្ខខណ្ឌធម្មតា ( លខ ធម្មតាគឺនៅគេ សំពាធបរិយាកាសមានតំលៃ 1atm ; T = 0°C)
បានចុះផ្សាយក្នុង រូបវិទ្យាកំរិតវិទ្យាល័យ
Description: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e934.jpg?w=604
I. សង្ខេបមេរៀន
1. កំលាំង​  កំលាំងជាបុព្វហេតុដែលធ្វើឲ្យអង្គធាតុមានចលនា​ឬ ខូចទ្រង់ទ្រាយ។ កំលាំងចែកចេញេជា២ គឺ៖
-       កំលាំងប៉ះ (កំលាំងទាត់បាល់ កំលាំងទាញតុ….)
-       កំលាំងពីរចំងាយ (កំលាំងទាញនៃមេដែកលើដែក កំលាំងទាញបន្ទុកអគ្គីសនីពីរ​មាន​សញ្ញាផ្ទុយគ្នា)
2.  បង្គុំនៃកំលាំងDescription: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e935.jpg?w=604
Description: \overrightarrow F  ជាកំលាំងផ្គួបរវាងកំលាំងផ្គុំពីរគឺ Description: {\overrightarrow F _1}\& \overrightarrow {{F_2}}
Description: \boxed{\vec F = {{\vec F}_1} + {{\overrightarrow F }_2}}  Description: \boxed{F = {F_1} - {F_2}}
(F កំលាំងអប្បរមារ)
Description: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e936.jpg?w=604
Description: \overrightarrow F  ជាកំលាំងផ្គួបរវាងកំលាំងផ្គុំពីរគឺ Description: {\overrightarrow F _1}\& \overrightarrow {{F_2}}
Description: \boxed{\vec F = {{\vec F}_1} + {{\overrightarrow F }_2}}  Description: \boxed{F = {F_1} + {F_2}}
(F កំលាំងអតិរមារ)
Description: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e937.jpg?w=604
Description: \overrightarrow F  ជាកំលាំងផ្គួបរវាងកំលាំងផ្គុំពីរគឺ Description: {\overrightarrow F _1}\& \overrightarrow {{F_2}}
Description: \vec F = {\vec F_1} + {\overrightarrow F _2}
 Description: \boxed{{F^2} = {F_1}^2 + {F_2}^2 + 2{F_1}{F_2}\cos \alpha }
3.  ច្បាប់ញូតុន
ក. ច្បាប់ទី១ ឬច្បាប់និចលភាពDescription: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e938.jpg?w=604
បើ Description: \overrightarrow {{F_1}} ,\overrightarrow {{F_2}} ,\overrightarrow {{F_3}} ,\overrightarrow {{F_4}} ,......  ជាកំលាំងក្រៅ ដែលមានអំពើលើអង្គធាតុ
$latex  \Rightarrow \sum {\vec F = } \overrightarrow {{F_1}}  + \overrightarrow {{F_2}}  + \overrightarrow {{F_3}}  + \overrightarrow {{F_4}} ….$
·         បើ Description: \sum {\vec F = } 0   នាំឲ្យ អង្គធាតុនៅនឹងថ្កល់ កាលណានៅនឹងថ្កល់ស្រាប់
·         បើ Description: \sum {\vec F = } 0  នាំឲ្យ អង្គធាតុមានចលនាត្រង់ស្មើ កាលណាវាមានចលនាស្រាប់។
ខ. ច្បាប់ទី២Description: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e939.jpg?w=604
បើផលបូកកំលាំងទាំងអស់ដែលមានអំពើលើអ/ធ  នោះ អង្គធាតុមានចលនាដោយសំទុះ Description: a
Description: \vec a = \frac{{\sum {\vec F} }}{m} Description: a = \frac{F}{m}
ដូច្នេះ Description: \boxed{a = \frac{F}{m}}
·         F កំលាំងផ្គួប (N)
·         សំទុះ (m/s²)
·         m ម៉ាស (kg)
គ. ច្បាប់ទី៣ (អំពើ និងប្រតិកម្ម)
Description: https://physicsdemocracy.files.wordpress.com/2011/06/e19e85e19f92e19e94e19eb6e19e94e19f8be19e85e19e9be19e93e19eb6e19e9ae19e94e19e9fe19f8be19e89e19ebce19e8fe19ebbe19e93e19e90e19f92e19e9310.jpg?w=604នៅមានបន្ត (កំពុងរៀបចំ)
                ចង់បានជា PDF ??


រូបវិទ្យា និងខ្នាត Reviewed by Phearonkh2 on 5:28 AM Rating: 5

No comments:

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.